pondělí 5. prosince 2016

Hranatý dárek od Ivanky

Před chvilkou jsem převzala od pošťačky jeden měkoučký balíček. Trochu tedy na mě podezřele koukala, protože na něm bylo napsáno MEDVĚDÁŘKA a pak teprve moje jméno a adresa.


Mám totiž úžasnou kamarádku, která mi tohle celé zařídila. Tedy já toužila po 2 obalech na knihy u Hranatého šitíčka a ona se nabídla, že to za mě zatáhne, když se nedá posílat na dobírku. Chápu to. Taky na dobírku nerada něco posílám. Jenže to by nesměla být má báječná Ivanka, aby pak nad tím vším nemávla rukou a prý NEŘEŠ. Jsem tvor velmi vděčný a tak mi je za to sice stydno, že nemusím nic dát, ale... S Ivkou si už nějaký čas vyměňujeme knihy a tak prý to mám jako poděkování.
Tak že já ti za tohle moc děkuji.








Díky těmto kouskům se má sbírka od Šitíčka rozrostla na 4 kousky. Z toho dva jsou oboustranné, což je fakt boží. Jeden z těch obalů je dokonce šitý na míru jen pro Medvídka. Kouknout na to můžete pořádně zde - Dárek od Hranatého šitíčka. Je to ještě odkaz na můj původní blog, než jsem se zabydlela zde.





9 komentářů:

  1. S tim balonkem je naaaadherny!!!
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten by měla Týna ještě mít. Ten jsem si vybrala na jejích fb stránkách. Byly tam 2.

      Vymazat
    2. Balonky tu myslím ještě jedny mám, popřípadě mám i látku ještě:-)https://www.facebook.com/pg/hranatesiticko/photos/?tab=album&album_id=571986869652327

      Každopádně je Medvědářko jednou těším na čtecí polštář pro tebe:-) Mám už i medvídky:-)

      Vymazat
    3. :-) taky už o něm přemýšlím. POkud se pak definitivně rozhodnu, tak ti určo dám vědět. Moc děkuji

      Vymazat
    4. Já na to koukala, ale mně by se ted hodilo něco podbného na čtečku :D

      Vymazat
    5. Ona snad začala šít i na čtečku. Zkus jí napsat a uvidíš.

      Vymazat
  2. Souhlasím! Ten s balónkem je krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. поздрав
     Ние предлагаме лични заеми и инвестиции, за да отговарят на вашите нужди и изисквания, ние също така предоставя услуги обезпечени кредити и необезпечени за консолидиране на дълг, неочаквани разходи или подобрения на дома бизнес, проекти и др. Нашите услуги са евтини и достъпни при годишна лихва от 3%.
    Ние ще ви изпратим повече информация веднага след като получим вашето приложение за кредит. Свържете се с мен по електронна поща:fortinaline222@gmail.com

    OdpovědětVymazat