neděle 15. července 2018

Život zn. Hygge - Rosie Blake


Život zn. Hygge
 Venkovské městečko Yulethorpe zažívá pošmourný, nevlídný podzim. Klára chce původně zůstat jen pár dní, aby si na vlastní oči prohlédla malebné okolí, které dosud zná jen z detektivního seriálu Vraždy v Midsommeru, který Dánové milují. Pak se však v Yulethorpu nečekaně objevuje Joe. Joeův život je pravý opak hygge – je pragmatický a výkonný a už dávno zapomněl, jaké to je radovat se z drobných životních potěšení. Joe a Klára nemají na první pohled téměř nic společného, přesto začne být brzy oběma jasné, že je k sobě něco přitahuje.





Hygge. Slovo, které na nás v poslední době útočí ze všech stran. Já se tím nikdy nijak moc nezabývala, ale nakonec mi to nedalo a chtěla jsem pochopit, co to vlastně to hygge je. Přišla jsem na to díky této milé knížce. Ta má ostatně i krásnou obálku. Sladká růžová sice není pro mě, ale jako celek působí moc hezky s těmi zlatými ornamenty.
Více na Už vím, co je to hygge.





Knihu mi poskytlo Knihcentrum.cz. Vydalo nakladatelství Jota.




Žádné komentáře:

Okomentovat