úterý 23. dubna 2019

Morgavsa a Morgana - Dračí chůvy - Petr Kopl

Morgavsa a Morgana - Dračí chůvy

kniha od: 



Mogravsa je zkušená čarodějka, která dostala od velkého Merlina na starost malou čarodějku Morganu. Má ji naučit kouzlení a celkově ji zasvětit do světa čar a kouzel. Bydlí v chaloupce v samém srdci Sherwoodského lesa, kde jim společnost dělá ještě Krkavec Krákora, Kočka Mikeš a Koza Nostra.
Jednoho dne dostane Merlin kouzelné dračí vejce a tak přispěchá za Morgavsou, aby jí jej předal. Ona bude vědět, co s tím. 
Morgravsu a Morganu tak čeká dlouhá cesta, která prověří nejen Mograninu odvahu a snahu se učit nová kouzla, ale ukážou jí, že i mimo les je život. A kdo ví, co všechno cestou zažijí.


Je to už dlouho, co jsem četla nějaký komiks. V posledních letech se mi do rukou dostávají spíše klasické knihy a tenhle druh literatury mě jaksi míjí. O to větší radost mám z této knihy, která byla pořízena původně pro mou dceru, která má problém se čtením, ale díky komiksům v časopisech se na čtení více soustředí a baví jí to.


Bambook přišel s touhle sbírkou příběhů od českého komiksového kreslíře Petra Kopla, kdy jeho dílo můžete znát z legendárního Čtyřlístku.
Příběh malé Mogranky mě naprosto okouzlil. Nechybí mu vtip, ani napětí. Jeho kresby políčko po políčku v sobě mají velký příběh, kdy se nezanedbává každičký detail. Na konci knihy je i malý kvíz, který vás zkouší z postřehu, jak moc dobře jste všímaví.
Občas se tam objeví i postavy, které byste tam vůbec nečekali a já se pak u toho jen musela nahlas smát. I má dcera, které je kniha určená, je z díla nadšená. Dokonce si brala knihu sebou na výlet a po cestě v autě si v knize četla. To jsem jsem už dlouho nezažila. U nás je to totiž tak, že u knihy vydrží jen chvilku a odkládá jí a nebo jen listuje ve stránkách a hledá obrázky. Tady poctivě četla a pak i o tom vyprávěla. To je fakt ta největší odměna.
Příběh není uzavřený a nás tak čeká pokračování. Když jsem to zjistila, tak jsem jen vyjeveně koukala na stránky se slovy - JÁ CHCI JEŠTĚ.




Za knihu moc děkuji a pokud vás má slova nalákala, můžete si ji pro sebe nebo své ratolesti koupit zde Grada - Morgravsa a Morgana - Dračí chůvy


Žádné komentáře:

Okomentovat