čtvrtek 25. srpna 2016

Rozbalovačka Úsměvy žen - Nicolas Barreau

 Tentokrát jsem si udělala radost krásnou knihou, na kterou jsem koukala už od července, kdy se objevila na fb stránkách Moby. Kniha zaujala jak svou obálkou, tak i anoncí a já, i když jsem podvědomě tušila, že bude pak i v nabídce recenzáků od nich, jako že se tam včera opravdu objevila, jsem jí prostě musela mít. Díky tomu, že se doma rozhodovalo už s předstihem o kalendáři na příští rok a který jsme nalezli na stránkách Knižního klubu a mohli ještě uplatnit zbývající slevový kupon, jsem moc neváhala a šla po téhle knize na jistotu. A udělala jsem moc dobře.
 Obálka má podobný povrch jako kniha Matčiny dary a já se jí hrozně ráda dotýkám. Už jen samotný název Úsměvy žen vám ten úsměv vykouzlí na tváři ať už chcete či ne. Tedy já to tak mám pokaždé, když se na ní jen letmo podívám nebo jí někde zahlédnu na obrázku. 
 Už se moc těším, až se do ní začtu. Jen se musím prokousat všemi těmi resty, co na mě pomrkávají přes celé léto. 



Úsměvy žen

Aurélie Bredinová je hezká, mladá kuchařka z Paříže. Před časem zdědila po otci restauraci „Le Temps des Cerises“ – Čas třešní. Když ji opustí přítel, přestává věřit v upřímnou lásku a bloudí smutně městem.Ačkoli vůbec nečte, náhodou se ocitne v knihkupectví a objeví knížku Úsměvy žen od Roberta Millera. Začte se do ní a od první stránky má pocit, že má s knihou překvapivě mnoho společného: hrdinka se Aurélii hodně podobá, nosí dokonce stejné šaty a v knize existuje i restaurace Čas třešní. Aurélii to tak překvapí, že nabyde dojmu, že tohle nemůže být náhoda, nýbrž osud, a zatouží po osobním setkání s autorem knih.


Žádné komentáře:

Okomentovat