středa 12. srpna 2020

Vypůjčený život - Ashley Farleyová

 

Vypůjčený život

kniha od: 


Olivia a Lena se neviděli od doby studií na střední škole, když je náhoda svede na jedno letiště. Obě utíkají před svým starým životem s cílem najít nový směr. Slovo dá slovo a ty dvě si vymění klíče ke svým příbytkům. Lena se dostane do Charlestonu a Olivie prožije měsíc v chatě v Northern Necku. 
Obě tak začnou od nuly a díky událostem kolem nich si uvědomí, co od života vlastně chtějí.



Gradě u Metafory vyšla další knížka v čím dál populárnější edici 7lásky. I já si ji zamilovala nejen pro její barevné obálky, které poznáte už na dálku, ale pro jejich obsah. Dokáží vás rozesmát, rozplakat, ale i uklidnit. Záleží na to, kterou zrovna čtete.
Vypůjčený život je přesně takový, jaký jsem čekala. Měla jsem sama před sebou rozhodnutí, které nebylo jednoduché a tak kniha byla pro mě dobrou terapií. Chápala jsem rozhodnutí obou našich hrdinek, kdy mi každá byla blízká něčím jiným, i když víc jsem tíhla k Leně.
Celé to bylo laskavé a dojemné. Některá rozhodnutí bývají hodně těžká a chtějí odstup, aby se pak člověk mohl zamyslet, jestl se opravdu rozhodl správně. Ne vždy jsou naše kroky tím správným směrem a člověk si to uvědomí až později. Stejně tak to bylo i zde.
Ne, nečekejte záchvaty smíchu, ale spíše jemné pousmání.Chápete, proč to ty dvě udělali a víte, že jejich cesty budou nakonec dobré na konci. Jenže i k tomu konci se musí dojít přes překážky. Ostatně tak je to i ve skutečném životě.





2 komentáře:

  1. I já jsme propadla kouzlu edice 7lasky a to nejen pro jejich nádherné grafické zpracování. Zatím jsem jich četla je několik, ale nenarazila jsem na žádnou, která by se mi nelíbila (spíše naopak). :) I tahle na mě doma čeká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma nepřečtených 5 ze všech těch vydaných a další je na cestě. Také se mi u nich ještě nestalo, že by se mi nějaká nelíbila. Jsou uklidňují a nepřeslazené, jak by se mohlo zdát. To na nich oceňuji opravdu hodně.

      Vymazat