úterý 13. října 2020

Diář zvěrokruhu a Sebemotivační deník na celý rok - Jsem žena #jsembohyne a 365 tipů pro vysoce citlivé lidi - jak se cítit dobře po celý rok

 Diář zvěrokruhu

Sebemotivační deník na celý rok Jsem žena #jsembohyne 

365 tipů pro vysoce citlivé lidi - Jak se cítit dobře po celý rok




Grada vydává pod svou hlavičkou i diáře a různé sebemotivační knihy. Proč si některé nepřipomenout v tento čas, kdy už sami pomalu pomýšlíme, jaký diář si pořídíme na příští rok, nebo ho možná hodláme dát jako dar pod stromeček.

Já jsem pro vás v tomto článku vybrala dva diáře, které se hodí na každý rok a pak jeden průvodce, který vám třeba díky slovům v něm obsaženým obohatí váš den.


Začnu těmi přímo od Grady. Je jím Diář zvěrokruhu a pak 365 tipů pro vysoce citlivé lidi - Jak se cítit dobře po celý rok.

Diář zvěrokruhu je hezký barevný diář určený všem, kteří mají rádi horoskopy, rádi si čtou o znameních a věří, že hvězdy jim daly do vínku něco ze své moci. 

Je barevně ilustrovaný na křídovém papíře a celkově mi přijde atraktivní. Nechybí ani pár řádků na vaše poznámky a nebo tipy, co dělat. Velikostně je také tak akorát a nezabere tolik místa jako třeba klasiká kniha.







365 tipů pro vysoce citlivé lidi je něco, s čím jsem se ještě moc nesetkala. Ráda v něm listuji a hledámn odpovědi na otázky, když se potřebuji zklidnit. 

Na každý den je tam pár slov, které vás uklidní, pozvbudí a dodají odvahu pro další vaše činy. Je to příjemné číst anebo si tím jen listovat, protože je to balzám na duši.




Cosmopolis nám tu představuje diář, který je určený hlavně ženám, dívkám, matkám, slečnám...

Je plný ženské síly, odvahy, ale hlavně moudrosti a laskavosti.

Líbí se mi jeho zpracování, kdy na vás z fotek koukají silné ženy dnešní doby, ale ke každému měsíci se odkazují i další ženy - bohyně. Ať už jde o Jitřenku, Vesnu nebo třeba Moranu. Každá má své kouzlo a každá vypráví svůj příběh. Nesmím pak ještě omenout třináctou bohyni Libuši.

Krom toho jsou tam vyzdvyhnuté různé svátky nebo tradice, které tyhle ženy provázejí. 

Každá stránka je připravená na vaše poznámky, kdy na ně máte celkem slušný prostor. Barevnost stránek jen podtrhuje celkový vzhled celého tohoto díla.







Žádné komentáře:

Okomentovat