sobota 14. listopadu 2020

Moje lásky 7lásky

 Moje lásky 7lásky z Grady, které vydávají pod svou Metaforou si získaly nejedno srdce čtenářek. Ne jinak je to i u mne. 



Knihy jsou zapamatovatelné pro své pestré obálky, které vás lákají k prolistování. Ne vše je jen proslazená romantika, ale jsou to i příběhy, které vás chytí za srdce tak, že ve vás vyvolají bouře pocitů, které jste možná sami zapomněli. Zadrnkají na struny duše a vy jen proléváte tiché slzy. Nebo vás naopak rozesmějí, že vám slzy tečou sami a váš smích nejde potlačit. Umí prostě chytit a u už nepustit.




Já sama, i když mám zatím celou řadu doma, nemám je všechny přečtené. Já se na ně musím naladit. Vybrat si ten správný příběh v ten pravý čas je občas umění. Jenže když se už začtu, tak vím, že jsem si vybrala správně. Třeba jako se mi to stalo u knihy Den, kdy jsme se potkali , Knihkupectví na Bylinkovém náměstí nebo u Vypůjčený život.




U knihy Román z pokoje 128 se mi hodně líbí i věnování samotné autorky - 

Všem románům, které jsme přečetli.

Všem těm, které ještě přečteme.

Protože po způsobu obchodníků s pískem naším životem trousí slova a věty, které nám doputují až do podvědomí.
A promění nás.
Naprosto nenápadně, ale nenávratně.

No není to krásné, když myslí i na nás čtenáře?

Láska a sýr v Paříži mi zase trochu připomínal knihy od Julie Caplinové, která pro nás píše kouzelné Romantické útěky, které vydává pro změnu Cosmopolis a které zde také nemusí moc představovat.





Prostě a jasně - pokud si vyberete 7lásku, tak nikdy nešlápnete vedle. Aspoň já se zatím nesetkala s příběhem, který by se mi nelíbil.






6 komentářů:

  1. 7lásky jsou také mojí oblíbenou edicí. :) Můžu s tebou jedině souhlasit, nádherné obálky a grafické zpracování ve spojení s příběhy, které rozhodně nejsou jen romantické, ale dost často narážejí na silná témata... Mám doma (a přečtenou) poloviny z vydaných a ve velké většině jsem byla vyloženě nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě chybí tři knihy a přečtené mám valnou většinu. Téměř z každé jsem nadšená a na každou další nově vydanou se těším. Nejen že mě nalákaly právě svými obálkami, ale také svými příběhy. I když je pravda, že u některých jsem se nemohla začíst nebo mi nedaly to, co jsem přesně chtěla, ale i tak jsem je ráda přečetla. Doufám, že se vydávat jen tak nepřestanou. Jen netuším, kam je všechny dám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá skvěle, já jsem četla jenom 1 díl, protože jsem na něj náhodou narazila na jednom sekáčovém eshopu a strašně se mi líbila, tak si asi objednám další díly do série, abych měla v létě na dovolené co číst. :-D Už se těším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš co nakupovat. Už je jich víc jak 20 knih a až na pár kousků, co jsou pro mě spíš průměrné, tak je hodnotím jen v superlativech.

      Vymazat