sobota 28. srpna 2021

Pomalý návrat na stránky blogu Medvědí oáza

 

Ahoj všem po tak dlouhé době.

Vím, že jsem to tu velmi dlouho dobu zanedbávala, ale to bylo tím, že jsem zkoušela, jestli to pro mě nebude jednoduší dávat své příspěvky jen na fb a komentovat pod knihami na Databázi knih. V poslední době ale zjišťuji, že mi tahle komunikace s vámi všemi chybí.

Proto chci začít znovu. Postupně přidat všechny ty kratičké i delší názory na knihy, co se tam objevili. Přidat k nim fotky, které jsem použila na fb Medvědí oázy. Podělit se znovu o tu radost a zážitek z přečteného a mnohé si díky tomu tak znovu připomenout. Ostatně tak je to pokaždé, když jsem se sem vrátila pro nějakou svou inspiraci na knihu, nebo když jsem něco hledala.

Doufám, že tenhle návrat oceníte a třeba mi sem tam necháte i nějaký ten vzkaz, větičku nebo jen pouhý smajlík a pokud ne, nevadí. 


Mějte se krásně a přeji všem pevné zdraví.

Vaše Zdenka Medvědí.

Žádné komentáře:

Okomentovat