čtvrtek 6. října 2016

Rozbalovačka z Knižního klubu říjen 2016

Můj poslední nákup byl Knižního klubu.
Potřebovala jsem udělat aspoň jednu objednávku ze stávajícího katalogu a stále jsem to odkládala a odkládala, až pomalu nastal čas, že bych to tedy měla prubnout. V košíku jsem od září měla několik knih a ještě jich pak při hledání té pravé kombinace přibylo. Prošlo to velkou filtrací a hádání se sama ze sebou, jestli tahle a tahle počká nebo ne.
Nakonec jsem sáhla po 4 a všechny tedy se slevou. Ne, že bych byla nějaký škrtík na peníze, ale moje současná situace si prostě slevy žádá.
Na fotkách vám ukážu ale jen 3 knihy. 4 je pro kamarádku jako překvapení.



Tatínkova holčička

Ellie Cavanaughové bylo teprve sedm, když byla její starší sestra Andrea zavražděna. Právě ona tehdy ukázala rodičům skrýš, kde se znetvořené sestřino tělo našlo. Dramatická událost poznamenala celý Elliin příští život, neboť rodiče ji od počátku svým způsobem vinili z tragédie a vyčítali jí, že jim o skrýši neřekla hned tu noc, kdy Andrea zmizela. Matka ze zoufalství začne propadat alkoholu. Díky svědectví malé Ellie je uvězněn muž, o jehož vině byla přesvědčena. Ten také, jakkoli svou vinu vytrvale popíral, strávil příštích dvaadvacet let ve vězení. Pátrání však mnohem později odkryje nová děsivá fakta, která postaví tehdejší sestřinu vraždu do zcela jiného světla. S každým dalším zjištěním je Ellie, z níž se mezitím stala novinářka, blíž a blíž nebezpečnému střetu se zoufalým vrahem. Ellie je však tentokrát odhodlána zjistit pravdu za každou cenu a nechat si ji pro sebe.

Pouta

Ranní špička stanice metra, zvuk přijíždějícího vlaku, nástupiště hemžící se lidmi a bezdomovci. Do tohoto okamžiku to mohl být pro státního žalobce Charlieho Beckhama den jako každý jiný, kdyby…
Kdyby k němu nepřistoupila shrbená postava bezdomovce, které halí tvář dlouhé vlasy a hustý plnovous. Kdyby Charlie při nastupování do vlaku nehodil do nastavené dlaně drobnou minci. A kdyby v okamžiku, kdy se již dveře zavírají, nezaslechl z mužových úst dvě slova, při kterých se mu zastaví srdce. „Dík, Wiley…“
Wiley – takto Charliemu říkal pouze jeden člověk – jeho starší bratr Jake, investigativní reportér… jenže ten záhadně zmizel před třinácti lety a byl prohlášen za mrtvého…
Hledání odpovědí na nevyřčené otázky Charlieho zavedou nejen do nejtemnějších hlubin jeho duše, ale i do temných, mnohdy nebezpečných uliček Bostonu a zločineckého podsvětí. Odpovědi bude muset získat u nejobávanějších lidí ve městě

Kostýmek Jackie Kennedyové

Kate působí v proslulém módním salonu, kde se jí jednoho dne naskytne příležitost podílet se na vytvoření kostýmku pro první dámu. I přestože se s ní Kate nikdy nesetkala, zná každý záhyb jejího těla a snaží se objednávku na růžový kostýmek dovést k naprosté dokonalosti. Sama žije v iluzích o spokojeném a přepychovém životě první dámy, o společenském postavení i životě ve vyšších sférách. Až po tragických událostech onoho listopadového dne roku 1963 si uvědomí, že skutečné štěstí spočívá často v těch nejběžnějších a nejobyčejnějších věcech. 




Tatínkovu holčičku jsem už četla a mám jí jako e-book, ale autorku považuji za velice dobrou spisovatelku detektivních románů a mám jí ráda. Ty dvě další jsou na zkoušku, jestli mě opravdu tak zaujmou.

Žádné komentáře:

Okomentovat