úterý 23. dubna 2019

Kitchen and the City - Petra Davidová

Kitchen & the City

kniha od: 



Známá foodblogerka Petra Davidová vydala svou kuchařku plnou chutí a vůní. Díky fotografiím hned víme, co vaříme a o to víc se nám sbíhají sliny na jednoduché pokrmy nejen ze světa, ale i z české gastronomie. 


Mám ráda vaření a když jsem zaregistrovala na stránkách Grady novou kuchařku, řekla jsem si, že by bylo fajn si z ní něco vyzkoušet. O Petře Davidové jsem nic nevěděla a o to víc mě potěšilo, co jsem v knize našla. 
Jednoduché a přitom velmi zajímavé recepty, které podle mého zvládnou i začínající kuchtíci a kuchařky. Procestujeme svět chutí a poznáme i upravené klasické české recepty jako je třeba koprovka, nebo si upečeme chutný moučník v podobě bábovky. 




U toho sladkého jsme zakotvila nakonec i já. Skončil čas Velikonoc a moje mlsouny jsem chtěla překvapit něčím novým než je klasický beránek. Vybrané jsem měla 3 sladké recepty, kdy si nakonec odhlasovali Jablečný koláč. Do původního receptu jsem si tedy přidala tvaroh, protože jablečný koláč bez tvarohu je u nás sice oblíbený, ale s tvarohem prý lepší. Ve fotkách, které tu mám, vám přiblížím celé mé pečení a třeba vás tím inspiruji.
My už doma přemýšlíme, co dalšího okusíme.









Za knihu velmi děkuji Gradě - Kitchen and the City, kde si ji můžete koupit nebo zkuste napsat i na Kitchen and the City. Tedy přímo na blog Petry Davidové.


2 komentáře:

  1. Moc pěkný koláč, já strašně ráda zkouším nové a nové recepty, mám plnou knihovnu kuchařek, ale bohužel nemám moc čas tak často péct, ale snažím se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Já jich moc nemám.Většinou jedu dle fantasie nebo toho, co jsem okoukala z tv či netu, ale občas je dobré zkusit i něco nového. Hodně se u nás experimentuje s chutěmi a já jsme zvyklá používat při vaření koření a bylinky. Občas sama netuším, jak to dopadne :-D

      Vymazat