úterý 9. července 2019

Nasladko - zdravě, moderně, snadno - Tereza Obermajerová

Nasladko - zdravě, moderně, snadno

kniha od: 



I sladké se dá jíst zdravě. Kuchařka plná zdravých a jednoduchých receptů, která kombinuje raw, veganský, bezlepkový a i klasický přístup. Cukry jsou zde nahrazovány zdravou formou a i mouka je nahrazena tou lepší variantou. Nemusíte se vzdávat sladkých dobrot, protože to jde i jinak a stále to dobře chutná a vypadá.


Fortuna Libri vydala letos ve spolupráci s Terezou Obermajerovou kuchařku plnou sladkých dobrot. Jenže se nejedná jen tak o nějaké sladkosti, ale zdravé mlsání. Člověk v ní najde plno inspirace a uvědomí si, že i pečení není jen o klasickém cukru, mouce, ale dá se s tím hezky experimentovat tak, že najdete mezi rovnováhu mezi zdravou a chutnou stravou.
Já jsem dlouho rozmýšlela, co bych z kuchařky zkusila. Láká mě toho tolik, ale mám doma mlsouny, které tahle zdravá strava tolik nebere. Nakonec jsem se rozhodla pro Malinovo - banánové smoothie. K receptu jsem si jen přidala mé oblíbené slunečnicové semínko s chia semínky. Nějak jsem si zvykla je do smoothie přidávat a tady jsem jednala automaticky. Maliny i mátu mám domácí ze zahrádky. 
Chuťově mě to hezky překvapilo, protože tam není potřeba přidávat žádné sladidlo a mě už napadalo další využití. Třeba nalít ho do misek a dát zamrazit na domácí zmrzlinu nebo k tomu přidat ještě tvaroh a dát to jako náplň na koláč. 







Příště bych ráda zkusila Piškotový jablečný dort, který by mohl zaujmout i ty mé mlsouny. Jen si počkám na sezonu jablíček.


Za kuchařku děkuji Fortuna Libri - Nasladko, kde si rovnou můžete koupit i s jejich úžasnou slevou 25%.


Žádné komentáře:

Okomentovat