sobota 1. února 2020

Nová tajemství Prahy - David Černý

Nová tajemství Prahy

kniha od: 


David Černý nám přináší ve své další knize z jeho milované Prahy její nová tajemství. 
Ať už se jedná o pohřební tramvaj, která zde jezdívala, úhoře Pepíka nebo nejstarší pražskou dopravní značku. Víte třeba, jak se mluvilo na Podskalí? I tohle se nám tu poodhalí.


Grada navázala na svou úspěšnou knihu 25 tajemství Prahy od Davida Černého a vydala jeho další knihu, která nám odkrývá další zajímavosti z naší velkolepé metropole.
Opět je natřískaná zajímavostmi z naší historie, ale nabízí pohled na méně známá či dokonce pozapomenutelná zákoutí. Provází nás po místech, která možná vídáme každý den, ale nikdy jsme si neuvědomili jejich význam. Pojďme si je tedy připomenout.


Kniha, která mi opět udělala velkou radost. Doplnila jsem si zase vědomosti a získala nové. Při svých toulkách Prahou jsem tak koukala na jisté věci s větším zaujetím. Mohla jsem o nich vyprávět i své dceři, která projevuje o tyhle věci zájem a ráda o nich poslouchá.
Jako třeba včera, kdy jsme si udělali výlet do Prahy a já jí tak mohla vyprávět o Janu Nepomuckém, nebo o ledňáčkovi, který byl osobním emblémem krále Václava IV. . Je toho mnoho, co bych jí mohla ještě říkat a až na to dojde řada, i díky těmhle knihám jí o tom budu moci vyprávět.




Knihu vydala Grada, kde si ji můžete i s tou předchozí pořidit.


Žádné komentáře:

Okomentovat