čtvrtek 26. března 2020

Mystický Egypt - Olga Krumlovská

Mystický Egypt

kniha od: 



Poznejme tajemství starých Egypťanů. Nahlédněme do myslí těch, co postavili tajemné piramidy. Byli obklopeni bohy, ale uměli dobře používat i darů přírody. Poznejme jejich život...


Fortuna Libri letos vydala další knihu z pera české autorky Olgy Krumlovské. Ve Fortuně jí vyšla už předešlá kniha Léčba kočkou, která tu na mě také čeká. Jen najít tu správnou náladu pro ni.
Zde se nám představuje se svou knihou o starém Egyptě. Provází nás nejem božstvem, ale i jejich postvátnými zvířaty, kdy si asi nejvíc vybavíte kočky. Jenže nejen ty se uctvívali. Připomeneme si jejich léčiteské schopnosti, ale poznáme i faraony s pyramidami. Navštívíme pohřebiště a můžeme si přečíst něco o jejich horoskopech. Že jste netušili, že i oni měli svůj horoskop? A zajímá vás tohle? Tak šup pro knihu. Objevíte opravdu tajemný svět a mnohým se objasní to, co už možná někde slyšeli.


Knihu jsem si vybrala nejen z toho důvodu, že jsem milovník seriálu a filmu Hvězdná brána, která je starým Egyptem plná a stará jména bohů jsou zde vyslovovaná skoro pořád. Chtěla jsem prostě vědět víc.
Tady se mi dostalo plno nových informací a mě spousta věcí sepnula v jedno. 
Víte třeba, kteří bohové byli nejuznávanější? Nebo jaká zvířata krom koček ještě uctívali? A proč vlastně kočky? A co jejich léčitelství? Sami si určitě hned vzpomente na jejich mumie. Jenže i k mumifikaci je třeba mít povědomí o všem kolem.
Zaujal mě i jejich horoskop. Jako Štír si ráda přečtu nové pohledy na tyhle věci.
Prostě a jasně - jděte do ní. Ať jste jen zvědaví, co se nového dozvíte, nebo si chcete ujasnit své poznatky. 






Knihu koupíte na stránkách Fortuna Libri - Mystický Egypt, kde na ní mají pěknou slevu a ještě podpoříte naší knižní scénu, která to nemá v těchto dnech vůbec lehké.


Žádné komentáře:

Okomentovat