pondělí 7. září 2020

Les a louka na talíři - Gisula Tscharner

 

Les a louka na talíři

kniha od: 


Napadlo vás někdy, když jdete přírodou nebo třeba jen parkem, že rostliny kolem vás jsou jedlé? Že i obyčejný šťovík, kopřiva nebo pampeliška vám mohou dát základ na dobré jídlo? Že ne? A co kdybyste dostali návod - kuchařku, která vám ukáže taje přírody a ještě vás navnadí na dobrotu na talíři? Les a louka na talíři je toho důkazem.



Grada na konci června vydala svou netradiční kuchařku, která je plná inspirativních receptů a nejen jich. Jsou v ní krásné fotografie a povídání o přírodě a jak jejích darů využít co nejvíce.




Já si na zkoušku vybrala recept Nebeský malinový koláč, protože letos jsme měli malin požehnaně. V receptu jsem tedy nepoužila čerstvé maliny, ale zamražené, protože je přeci jen už po sezoně a kupovat je v krámě nehodlám. Aby toho nebylo málo, tak jsem si k němu přidala i malinový krém a kokos na ozdobu. Koláč jako takový mi totiž přišel lehce suchý a s malinovým krémem je to teprve to pravé, co mají mazlíčkové rádi. Kokos jsem zvolila k vůli tomu, že jsem jej použila na vysypání formy a myslím, že se dobře doplňuje s chutí malin. 
Sami můžete posoudit, jak to dopadlo na fotkách, které jsem při tvorbě nafotila.







Tak že za mě ano. Tahle kuchařka je dobrou inspirací a určitě z ní použiji i další recepty, co jsem objevila.
Les a louka na talíři se opravdu povedla.



1 komentář:

  1. Knihu mám také doma a nadchla mě na první pohled. :) Zatím jsem ještě nic nezkoušela, ale je to jen otázka času...

    OdpovědětVymazat