pondělí 25. července 2016

Rozbalovačka Nalehko - Clara Bensen

Dnes mám velkou radost. Přišel slíbený recenzáček od Metafory. Ke knize jsem se dostala tak, že jsem odpověděla na výzvu v jedné blogové skupině, kde hledali nové recenzenty, kteří s nimi ještě nespolupracovali. Jelikož mě kniha oslovila už jen svou obálkou a po té i anoncí, tak jsem to zkusila a napsala na přiložený mejlík.
Kniha je tenká, ale když jsem si přečetla zadní stranu knihy, těším se na čtení ještě více.



Nalehko

Minimalistický příběh o lásce a putování... Dva lidé, tři týdny, osm zemí a žádná zavazadla

Svérázná americká dvojice vyráží na neuvěřitelnou cestu. Jednadvacet dní, osm zemí, skoro pět tisíc kilometrů. Žádné plány, žádné hotely a žádná zavazadla. A žádné šaty na převlečení. On má jen to, co se mu vejde do kapes, ona si bere kabelku. Ona je Clara, životní krizí trochu pošramocená mladá dáma, on je Jeff, profesor, který si libuje v šílených oděvech a v rámci experimentu se například pokoušel bydlet v kontejneru. Poznali se na internetové seznamce.

A pak si šli koupit letenku. Pro začátek do Istanbulu.

Jako novodobí tuláci bez tíže pak pokračují dál. Řecko, Chorvatsko, Maďarsko, Skotsko, Anglie... Když se pak vracejí, ve stejných šatech, v jakých vyjeli, vezou si domů něco víc než suvenýry.

Naději. Nebo dokonce lásku?



8 komentářů:

  1. Taky si pro ni dnes jdu na poštu :) přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já byla ráno, ale měla jsem jí tam už od pátku. Asi s ní i začnu a pak se vrhnu na blondýnku. Lákají mě opravdu obě. do toho budu číst rozečteného Cobena. Toho jsem už naštěstí četla. Takový návrat k oblíbenému příběhu na odlehčení.

      Vymazat
  2. Mě kniha okamžitě taky zaujala. :) Teď už jen čekat, až mi dorazí. :D Ať se ti příběh líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha vypadá zajímavě :-) Tak hlavně ať se líbí, jsem zvědavá na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Večer se na ní vrhnu. Dle ukázky na obálce by to mohlo být moc hezké čtení.

      Vymazat
  4. Gratuluju k nové spolupráci a ať se kniha líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Včera jsem už začala číst a kniha se čte moc dobře.

      Vymazat