čtvrtek 20. července 2017

Nová příšerka z kumbálu - Obert Skye

Nová příšerka z kumbálu

Rob se právě vzpamatoval z lapálií, do kterých se dostal kvůli svému poslednímu návštěvníkovi z kumbálu. Urovnal vztahy s rodiči, kamarády, ale hlavně s Janae. Jenže jakmile se klidil Wonkenstein, vyplivl kumbál dalšího hosta. Ten nápadně připomíná Harryho Pottera a Žvejkala z Hvězdných válek a možná má i trochu kouzelnou moc. Bude mu nový kamarád spíš překážet, nebo mu pomůže překonat nečekané nástrahy? A jak Rob dopadne na soutěži ve vaření? Neztrapní se?



Již podruhé se setkáváme s Robem a jeho tajemným kumbálem. Tentokrát na něj vyplivnul Chlupáče. Křížence Harryho Pottera a Žvejkala z Hvězdných válek. Aby mu porozuměl, navštívil opět knihovnu a něco si o něm načetl. Jenže před knihovnou mu ukradnou kolo a on se tak musí utkat nejen s obávaným spolužákem, ale i v soutěži ve vaření v jeho oblíbeném televizním pořadu. A jak do toho všeho zapadá i příšerka?


Moje druhé setkání s Robem i jeho přáteli a hlavně s novou příšerkou. Opět jsem se bavila a opět jsem poznala, že dětská duše ve mě stále má co objevovat. 
Sotva Roba opustil Wonkenstein, přišla nová návštěva. Napůl Harry Potter a Žvejkal, díky kterému byl tak moc chlupatý, že se mu nedalo říkat jinak než Chlupáč. Rob se jím pochlubil pouze svému nejlepšímu příteli, ale i ostatní kamarádi se o něm dozvěděli. Jen ti ho brali jako obyčejného plyšáka a chtěli ho vystřelit z katapultu, který si vytvořili na ostrůvku. To se Robovi nelíbilo a chtěl ho zachránit. Jenže se do toho přimíchala Janae a její kamarádky. 
Holky se klukům svěřili, že budou soutěžit v televizi ve vaření v Robově nejoblíbenějším pořadu Průměrný kuchař. To si Rob nemůže nechat ujít a hlavně přeci holky nemůžou vyhrát a přihlásí se také i se svou povedenou partičkou. Jak tohle jen asi skončí? A neprovede něco nepředloženého Chlupáč? 
Veselé a hravé a hlavně ideální pro první čtení. To si myslím o tomhle díle a i o tom předchozím. Díky vtipným kresbám, které doplňují příběh, se kniha velice hezky čte. Dceři se už moc líbil první díl a já dokonce slíbila paní družinářce v její škole, že knihu zapůjčím pro jejich čtení po obědě. Tak moc se líbila a já jsem za to ráda. Prvňáci z ní budou nadšení a i ti starší. Je v ní kouzlo, velké přátelství a i poučení. Co víc si přát od téhle knížky víc.




Za knihu velice děkuji Mobě, která mi ji poskytla na přečtení.


Žádné komentáře:

Okomentovat