sobota 29. července 2017

Rozbalovačka z Metafory a Joty

Dnes vám představím dvě novinkové knihy, které mi přišli k recenzím. 




První přišla kniha z Metafory a asi jste ji už sami zaznamenali, protože jí je plný internet. Já se na ní nechala doslova ukecat, protože to je žánr, kterému se jindy vyhýbám jak čert kříži. Jenže jak mi bylo nakonec řečeno - Zkusit se má vše.
Kniha je tedy pěkně tlustá a i tím budí respekt. 



Slyším tě všude

od: 

Svižně napsaný příběh se odehrává se v blízké budoucnosti, kdy bude možné, k nepřetržité komunikaci a dostupnosti přes sociální sítě, i neustálému vylepšování technologií, podstoupit operativní zákrok, který propojí partnery tak, aby vnímali pocity a myšlenky druhého.

Právě to nabídne Briddey Flanniganové její přítel Trent namísto zásnubního prstenu. Briddey je nadšená, vždyť EED zákrok prohloubí jejich vzájemnou lásku a umožní jim dokonalé souznění. K zasnoubení má dojít po úspěšném navázání spojení po operaci. Briddey navíc doufá, že se tím konečně dostane z dosahu přílišné péče a starostlivosti své irské rodiny. Jenomže věci se nakonec nevyvinou přesně podle plánu. Po probuzení z narkózy čeká Briddey překvapení: k propojení sice došlo, ale zcela jinému, než předpokládala.

Od té chvíle se rozjíždí napínavý a vtipný příběh, který převrátí Briddeyin dosavadní život naruby a dovede ji k zásadnímu přehodnocení pohledu na lidi kolem sebe. 



Druhá kniha je z Joty, kde jsem reagovala na výzvu ohledně kuchařské knihy. V poslední době mě začalo bavit dělat tenhle druh recenzí a to i proto, že sama ráda vařím a peču. Tahle byla jiná už jen k vůli tomu, že se jedná o veganskou kuchařku. 
V knize je plno krásných fotek a i bezva hlášky k jídlu a o jídle.


Fuck(t) drsná veganská kuchařka: 115 receptů

od: 

Pod jménem Thug Kitchen se skrývá tak trochu záhadná losangeleská dvojice, která se jednoho dne rozhodla, že se nebude cpát zdravým jídlem sama, ale že k tomu, pokud možno nenásilně, přinutí i své okolí, a posléze i úplně cizí lidi. Však zelenina a vůbec všechno, co se dá nacpat pod pojem „veganská strava“, je skvělý a taky zdravý žrádlo pro všechny lidi, co jim není šumák, co do sebe cpou. Dnes má Thug Kitchen milion přátel na Facebooku a třeba taková Gwyneth Paltrow je z jejich receptů úplně vedle.











4 komentáře:

  1. Ta kuchařka vypadá hodně dobře. A to nejsem vegan.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne a proto jsem jí chtěla zkusit. Jsou v ní recepty na jídla se zeleninou i ovocem a to se u nás jí běžně.

      Vymazat
  2. Kuchařka vypadá zajímavě, docela ráda bych do ní nakoukla :) A Slyším tě všude je také pěkný přírůstek, těším se na recenze :) Hezké čtení a kuchtění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Obě se mi líbí. Díky tomu, že je v kuchařce hodně zeleninových jídel, bude jedna radost ji zkoušet, protože já ráda vařím se zeleninou. Do Slyším tě všude se pustím jen co dočtu knihu, kterou právě dočítám.

      Vymazat