neděle 29. září 2019

Život podle Julie - Laura Vanderkam

Život podle Julie

kniha od: 


Mladá konzultantka Riley má před sebou našlápnutou kariéru, ale díky své věčné práci nemá na nikoho čas. Ať už je to její přítel nebo nejlepší kamarádka. Jenže díky tomu všemu se jí nevědomky hroutí život. Tohle vše si neuvědomuje a až pobyt na netradičním školení u Julie, jí otevře oči. Možná i vám pomůže změnit náhled na život a čas jako takový...


Nedávno se mi ozvalo po dlouhé době nakladatelství Metafora, se kterým jsem dříve spolupracovala. Nabídlo mi jejich jednu žhavou novinku a pak i možnost si vybrat i další kousky z jejich dílny. Chvilku jsem tedy váhala, jestli to mám přijmout, protože hlavní kniha z nabídky je něco, s čím se budu asi muset trochu poprat, protože nevím, jak tu knihu uchopit. Z těch další, které jsem si nakonec vybrala - mám doma nově tři knihy i s hlavním titulem, jsem šáhla i po téhle. 
Připomínal mi svou anotací jinou knihu z tohoto nakladatelství. Přesněji Bella figura - Jíst, žít a milovat po italsku od Kamin Mohammadi. Můj instinkt zafungoval dobře.
Kniha ač útlounká, tak co se týče obsahově skvělá. 


Seznamujeme se Riley. Dívkou věčně zavalenou prací, která je na cestě na školení. Jenže to není školení na práci, jak by se dalo čekat. Je v tom něco jiného a to něco jiného, nebo spíše samotná Julie, která školení pořádá, jí otevře oči.
Najednou se jí práce zjeví v jiném světle. Probudí se z noční můry a začne si všímat věcí jinak. Díky Julii pochopí, co je a co není důležité a kdo ví, třeba tím odstartuje něco nového a krásného.


Tohle jsem tedy nečekala. Tedy čekala i ne. Příběh se četl sám a dal nám nahlédnout, jak může jeden víkend, jeden den změnit celý náš život. Nebo ho aspoň nakopnout tím správným směrem. 
Je to o zamyšlení, ale přitom tam najdeme kus velké pravdy. Příběh tak nepodobný těm, které zažívají tisíce lidí kolem nás. Některým možná pomoci je, ale jiní jsou ztracení navždy.

Za knihu děkuji Metafoře, díky kterým ji mám. Knihu pak můžete koupit přímo na stránkách Grady, kam Metafora spadá.




Žádné komentáře:

Okomentovat