neděle 24. listopadu 2019

Nové knihy v Medvědí oáze

Jsem tu zase po dlouhé době s novinkami v mé oáze. Sešli se mi tu knihy jak na recenze z Cosmopolisu, Metafory, MobyEpochy a z Knihcentra, tak i něco z Knižního klubu.


Začnu s Knižním klubem, kde jsem neodolala dvou novinkám od českých autorek. Jedna je pro mě srdeční záležitostí, což ostatně víte, protože si pravidelně doplňuji knihovnu o její knihy a na druhou jsem narazila náhodou přes autorčiny fb stránky. Tam mě upoutala nejdřívě obálka s nádhernými ilustracemi a pak i anotace mi naznačila, že je to kniha přímo pro mě. Když jsem jí pak doma listovala, tak jesm se neubránila jednomu velkému áááách. Tak moc je krásná.

Sága rodu Reissových

kniha od: 

4 komentáře:

  1. Ke knihám gratuluju. Přeju příjemné čtení a ať se knihy líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. ty budou dávat do světa jedné zákaznici u nás v kavárně pro dceru, já už je číst nebudu a ona to čte pořád a o knize i mluvila :-) bude mít využití

      Vymazat