pátek 24. dubna 2020

Den, kdy jsme se potklai - Roxie Cooper

Den, kdy jsme se potkali

kniha od: 



Může jedno náhodné setkání změnit život? Může ovlivnit váš život tak, že si uvědomíte, že ten svůj dosavadní žijete vlastně jen ze setrvačnosti a v hloubi duše víte, že to může lepší? O tom vypráví tahle kniha. 
Stephanie a Jamie se do sebe zamilují na první pohled. Ví, že by jejich lásku neměli posilovat. Oba mají své životy a partnery. Jenže také vědí, že spolu jsou silnější. Rozhodnou se, že si pro sebe vynahradí vždy jeden den v roce, kdy mohou být spolu. Být si přáteli a být šťastní aspoň ten jeden den. Jenže opravdu chtějí jen ten jeden den?


Metafora a jejich 7lásky. Další nádherná kniha, která vás rozloží tak, že nevíte, jestli se smát nebo plakat. Pripomíná mi moji milovanou knihu Nezapomenutelná cesta. Obě mě složili na kolena takovým způsobem, že jsme chvílemi nevěděla, co dál. Číst nebo nečíst? Jenže touha je silnější. Slova a věty v knize jsou tak krásná, že si je musíte číst znova. Ne proto, že je nechápe, ale k vůli té hloubce. 
Sledujme spolu 10 setkání dvou lidí, kteří se milují. Sledujme zakázaná setkání jednou za rok. Oba jsou zadaní, ale city jsou silnější. A co když už pak jednou to jedno setkání v roce nebude stačit? Co pak bude? Jak tohle nakonec skončí?


Tohle mi kniha už dlouho neudělala. Mám ráda romantiku s kapkou smutku. Mám ráda příběhy, které ve vás vyvolají všelijaké pocity od smíchu, po melancholii až k pláči. Tohle byla směs všeho a ještě něco navíc. 
Čím víc poznáváte příběh těch dvou, tím víc doufáte v to nejlepší. Jenže co když to nepřijde? A co když to přijde? Co pak? Bude to jen takové to sladké - A ŽILI SPOLU ŠŤASTNĚ AŽ NA VĚKY. ?
Víte co? Zjistěte si to sami, protože na tohle určitě jen tak nezapomenete.

Knihu si můžete pořídit na Grada - Den, kdy jsme se potkali. Podpořte svého knihkupce.



4 komentáře:

  1. Tuhle jedinou ,myslím, doma ještě nemám :D Jinak jsem přečetla všechny, ted tedy čekám na novinku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je jedna z posledních novinek před těmi, které teď vycházejí.
      Já mám doma všechny krom té úplně první a pak jsem jednu darovala, ale pořídím jí si jí znova, abych to měla komplet. Tedy až dokoupím i tu úplně první.

      Vymazat
  2. Celá edice vypadá moc dobře a obzvlášť tahle kniha mě hodně zaujala. Navíc pokud je zde podoba s Nezapomenutelnou cestou... není co řešit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, v některých chvílích jsem si na tu knihu opravdu vzpomněla a ne jednou.

      Vymazat