úterý 21. dubna 2020

Knihkupectví na Bylinkovém náměstí - Eric De Kermel

Knihkupectví na Bylinkovém náměstí

kniha od: 



Natálie a Nathan mají dvě dospělé děti a tak rozhodnou pro nový začátek v jejich životě. Opustí Paříž a ve středověkém městečku Uzes koupí knihkupectví. Natálie si tím splní dávný sen "žít mezi knihami ".
Díky knihám pozná nejednoho obyvatele tohoto půvabného města, ale sama se toho o sobě ještě hodně dozví.

Nakladatelství Metafora a jeho oblíbená edice 7lásky nám tentokrát dovolí nahlédnout do toho, jak to chodí v malém knihkupectví. Poznáme se nejen se zákazníky, kteří sem zabloudí poprvé a někdy i naposledy, ale i s těmi stálými. Díky nim poznáváme kolorit místních lidí, ale i osudy zabloudivších duší. Každá kniha je přeci pro někoho a Natálie umí pokaždé dobře poradit, popostrčit k tomu pravému příběhu pro duši. Ať už je bolavá, nebo se jen hledá. I Natálie díky tomu objevuje své a po boku svého milujícího manžela Nathana si uvědumuje, že mateřská láska v některých ohledech musí dozrát. 
V deseti krásných kapitolách objevujeme kouzlo zapomenutého i toho, co víme sami dobře, jen jsme na to možná zapomněli.


Opět krásné čtení. Ostatně tak to mám zatím se všemi knhami z tého řady, která se opravdu Metafoře povedla.
Sama mám zkušenost z malého knihkupectví. Ne jako prodávající, ale pomáhala jsem tam. Kniha mi hodně věcí připomínala a já se musela nad stránkami usmívat.
Příběhy lidí, kteří ho navštěvují jako by vystoupili a byli živí. Příběhy plné knih, které jsem mnohdy sama ani neznala a nebo je znám, ale ještě jsem nenašla odvahu je číst. Poetická stránka i ta ze života, který by mohl být i ten váš.
Sama jsem si musela vyhledat ze zvědavosti městečko Uzes a ano - Bylinkové náměstí opravdu existuje. I s tou kašnou, která je na obálce. Třeba se tam jednou také podívám a budu hledat tohle malé knihkupectví. Kdo ví, jestli ho objevím a už jen ze zvědavosti nakouknu. Projdu se po stopách lidí a připomenu si klid, který jsem prožívala na stránkách knihy.


Knihu lze koupit na Grada - Knihkupectví na Bylinkovém náměstí, kdy tím podpoříte svého knihkupce.



6 komentářů:

  1. Na tuhle knihu jsem hodně zvědavá a asi mě zaujala nejvíce z celé téhle edice. Už jsem si ji objednala, takže se těším, až se začtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona každá má něco do sebe. Každá je jiná a každá zanechá svou stopu jinak.
      Já třeba teď dočetla Den, kdy jsme se poznali, což jsou taky 7lásky a ta mi totálně rozhodila sandál. Knihkupectví zase zahrálo na tu notu, kterou důvěrně znám. Byla jse součást malého knihkupectví, kdy majitele znám dobrých 16 let. Člověk za tu dobu zažil všelicos a tahle kniha mi to hodně připomněla.

      Vymazat
  2. Celá edice mě už nějaký čas láká a tahle kniha je jednou z těch, které mě lákají nejvéc. :) Tvoje recenze mě ještě utvrdila v tom, že bych si knihu opravdu chtěla přečíst.

    OdpovědětVymazat
  3. Celou edici už mám doma, tedy skoro |:D Na novinku netrpělivě čekám a ještě bych si pořídila Den, kdy jsme se potkali, tak je dle všeho nejlepší. Prozatím se mi nejvíce líbila Někdy je hezké, že mě miluješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu mám doma také, ale ještě čeká na přečtení.

      Vymazat