středa 1. září 2021

Nové knihy z Levných knih

 Když se den blbec změní aspoň na chvilku na štěstí.

Včera jsem měla od rána den blbec. Znáte to možná i sami. Vše vám padá z rukou, cesta se nevydaří jak má, zmoknete...

Včera jsem to měla podobně, když jsem musela jet s dcerou do Prahy. Jak se záhy zjistilo, tak to byla cesta zbytečná, ale to nebudu tady rozebírat. 

Moje chvilka štěstí nastala, když jsem vylezla z metra ve stanici Budějovická. Předám na chvilku dítě a rozhlédnu se kolem sebe. Dlouho jsem v Praze nebyla a tady to neznám vůbec. Moje oko zavadilo o krásný krámek s Levnými knihami.

Táhlo mě to k nim jako magnet a tak jsem byla najednou sama bez mláděte uprostřed obchodu. Moje klidná chvíle nastala a já si tam vybrala nakonec 3 knihy a pár maličkostí i pro mou malou velkou ratolest. 

Při tom všem, co pak následovalo a co jsem se ve finále dozvěděla, kdy tahle cesta byla vlastně zbytečná, tak to byla aspoň malá náplast na jinak naštvanou náladu. 



Mám ráda historické romány a tak mě zaujala nejprve kniha Čas hvězd a mandragor, abych si hned všimla, že je vedle ní i Podivuhodné příběhy a dobrodružství Jana Kornela. Už jsem mířila k pokladně, když moje zavadilo o Můj život ve Francii od Julie Childové a tu tam prostě nešlo nechat. 

Teď byla dušička spokojená a měla klid. Dceři udělal radost přívěšek na klíče s jednorožcem, který tedy na fotce není, ale hlavně, že tu máte vyfocené knihy a třeba vás také některá zaujme nebo je sami znáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat