středa 25. května 2016

Když byla oáza v plenkách

Když jsem zakládala oázu, tak jsem fungovala nejprve zde Medvědí oáza na blog.cz . I díky vám všem, kdo mi na ní chodili, jsem rozjela oázu novou a snad i lepší. Starou oázu jsem nesmazala, protože je mi líto článků, které jsem tam měla zveřejněné. Některé jsou z ní i zde, ale ne vše.
Pro mě to tam bylo hlavně jednoduché na vkládání příspěvků atd, protože práce s pc, programování a vše kolem, je pro mě španělskou vesnicí a nebýt mého šikovného muže, který mi dle mého přání novou oázu nastavil, tak nemám nic. Poradil mi a ukázal, jak se stránkou pracovat a já jsem moc ráda, že jsem to vše zvládla a mohu s vámi takto komunikovat. Poděkování patří i Šárce F. , která mi poslala ten správný odkaz na zhotovení tohoto blogu.
Konec hlášení a hezký den, Medvědářka.

Žádné komentáře:

Okomentovat