úterý 24. ledna 2017

Ještě jedna rozbalovačka pro dnešek

Před nedávnem jsem narazila na výzvu od české spisovatelky Ivany Špičkové, že má pár knih, které by ráda poskytla k recenzím. Bylo na výběr ze tří, kdy dvě jsou do serie o gladiátorech. Tohle téma mě velice zajímá a ještě jsem na to hlavně nic nečetla a tak jsem to zkusila. 
Napsala jsem autorce a ona byla velice milá a díky ní tu mám její knihu a moc se na ní těším. Je to tak rok, co jsem četla knihu o Pompejích a tak bude fajn si zase trochu rozšířit obzory.






Ve stínu arény

Historickým románem Ve stínu arény, tentokrát vtáhne Ivana Špičková své čtenáře do Malé Asie, v období 91 př. n. l. Hrdina románu, syn vysokého úředníka, Brasidias, je podvodně zbaven cti, rodiny, majetku a stává se otrokem a jako gladiátor bojuje nejenom o svůj život, ale i o očištění jména mrtvého otce a celé rodiny.
Románový příběh je napsán tak, že čtenář bude váhat, zda četbu přerušit.



Za knihu velice děkuji a mám radost, že ji mohu zrecenzovat.


4 komentáře:

  1. O knížce jsem vůbec neslyšela ale vpadá opravdu zajímavě! :) Budu se těšit na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až přečtu Lovce,vrhám se na ní. Budu informovat na fb oázy.

      Vymazat
  2. Myslím, že kniha by nebyla nic pro mě, každopádně Tobě přeju, ať se líbí a ráda si potom přečtu recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tyhle knihy ráda, tedy aspoň co jsem přečetla tu o Pompejích a o autorce jsem už slyšela, že je dobrá. Mám radost, že mám tedy příležitost se o tom přesvědčit.

      Vymazat