středa 25. ledna 2017

Kde se co děje

Zdravím přátelé.
Tentokrát si dovolím takovou malou informativní vsuvku k blogu.
Oáza bude mít už na jaře 1. narozeniny. I díky Vám a Vaší podpoře se jí začíná dařit k mé spokojenosti. Za to velmi děkuji a vážím si Vaší podpory, protože bez Vás bych to nedala.
Zde na blogu se toho moc neděje. Nepíšu články typu, co bych si chtěla koupit nebo co má vyjít. Tohle téma si nechávám na fb stránku oázy Medvědí oáza na fb. Tam ráda a s chutí dávám obrázky knihoven, odkazy na zajímavé knihy nebo i co jsem četla dříve a líbilo se mi to. Tam si dovolím spamovat těmihle příspěvky. Přijde mi, že to prostě k fb patří. Samotný blog nechávám pak prostý bez těchto ozdůbek. Možná to někomu přijde nudné, ale já tu nemám potřebu zde dělat takovéhle věci. 
A teď otázka na Vás, moji milí čtenáři a příznivci. Myslíte, že to tak stačí nebo by měl blog projít nějakou změnou? Chybí vám zde něco konkrétního? Nebo Vám to tu takto stačí a vyhovuje? 
Jak se blíží rok blogu, snažím se lehce bilancovat a přemýšlím, co zde třeba chybí. Co by vás bavilo a co by se vám líbilo. Chystám třeba i celkové shrnutí za celý ten rok čtení. Co se mi za knihy líbilo a co považuji za ztracený čas. Někdo to dělá na začátku roku, já to budu mít prostě po těch narozeninách. Bude i soutěž na oslavu.
Pokud Vás tedy něco napadne, napište mi a já se budu snažit Vám udělat radost.
Přeji hezký den, Medvědářka.


Žádné komentáře:

Okomentovat