neděle 27. října 2019

Pac & Pussy - Albrecht Smuten

Pac & Pussy

kniha od: 



Víte kdo jsou Pac & Pussy? Jsou to dvě facebookové kočičky, které trefně komentují dění kolem nich. Jen nečekejte žádná roztomilá koťátka, které vám občas budou sami podsouvat.


Nakladatelství Epocha vydalo malý, ale obsahově velmi povedený komiks od Albrechta Smutena, který tyto dvě kočičky stvořil. Tento dnes již fenomentální webkomiks vznikl v roce 2017 na facebooku Pac & Pussy a našel si silnou základnu fanoušků. Nejen díky jednoduché kresbě kočiček, ale hlavně díky jejim mnohdy hodně úderným hláškám, kterými komentují dění kolem nás.



Já jsem s tímhle dílkem naprosto spokojená. Doma jsem ho přečetla za chvilku. Stačila mi na to má soukromá chvilka ve vaně, kde si tak ráda čtu. Jenže tady jsem si musela dávat pozor, abych se smíchem neutopila. Humor, občasná roztomlost, ale hlavně velká dávka škodolibosti a to je ještě mírně řečeno, si tu podávají ruku na každé stránce. Je to trefné nejen na naší dobu, ale myslím, že bude bavit i další, co po nás přijdou.


Žádné komentáře:

Okomentovat