sobota 29. září 2018

Zázračná voda - Masaru Emoto

Zázračná voda

od: 

V knize Zázračná voda dr. Emoto ukazuje, jak voda přenášením vibrací přirozených slov může pomoci se změnit a žít pozitivnější a šťastnější život. Dr. Emoto objevuje význam slov a jazyka, jejich původ a vliv na vodu. Pracuje s klíčovým pojmem rezonance, prostředku, jímž se přenáší životní energie. Z tohoto poznání čerpá poučení, která si můžeme vzít do života a sklízet výhody pozitivní rezonance, jako je harmonizace vztahů, lepší zdraví a zlepšení komunikace. Kniha obsahuje nové a neobyčejné fotografie vodních krystalů, které nám všem poskytují přesvědčivé důvody, proč bychom si měli vybírat pozitivní slova a usilovat o dokonalé souznění, abychom dosáhli zdravějšího a šťastnějšího života v míru.


Co vás napadne, když se řekne voda? Kniha nám ukazuje, že každé slovo ať už pozitivní nebo negativní se odráží od téhle životadárné tekutiny. Každá emoce nás zasahuje a s ní i vodu v nás. Díky studii a hlavně fotografiím můžeme poznat i my, jak tohle vše působí.


Tuhle knihu z nakladatelství Metafora bych normálně minula. Nezajímala se o ní, ale po přečtení anotace jsem si řekla, že ji zkusím. Už jen proto, že moje znamení zvěrokruhu spadá pod vodní znamení.
Masaru Emoto v knize odhaluje kouzlo vody. Po mnohaletém zkoumání dokládá její schopnosti přenášet v sobě emoce a vliv svého okolí. Díky neuvěřitelným fotografiím poznáváme, jak na vodu a tím pádem i na lidské tělo a na nás působí slova jako láska, štěstí, ale i zloba a vražda. Povzbuzující slova Já to dokážu. Jsi hezká nebo naopak Jsi hloupá. 
Vše  se v nás odráží jako obraz na vodní hladině. Může být klidná, ale i plná divokých vln, které bouří.  


Tahle kniha mě donutila se nad sebou zamyslet. Nad svým konáním. Tím, jak kolem sebe vše vnímám a co na sebe nechám působit. Vím, co mě spolehlivě rozněžní, vykouzlí úsměv na tváři, ale také co nemám ráda a co mě rozzuří. Co jsem si neuvědomila, že to ovlivňuje i další věci kolem a i ve mě. 
Na vodu už nepohlížím jako na něco obyčejného. Už není jen tím prostředkem, kterým uhasím žízeň, umyji si v ní ruce nebo dám napít květinám a zvířatům. Fotografie v knize mi ukázali, že voda do sebe nacucává emoce a energii stejně jako my. Jen jsem si to neuvědomovala.







Za knihu velmi děkuji nakladatelství Metafora.


Žádné komentáře:

Okomentovat