neděle 6. listopadu 2016

Rozbalovačka Páté evangelium - Ian Caldwell

Před časem proběhla na fb stránkách Světa Mezi Řádky soutěž nebo spíš výběrové řízení ve spolupráci Portálem. Jednalo se o jejich novinkovou knihu Páté evangelium. Šla jsem do toho už jen proto, že jsem na podobné téma četla loni knihu Tajemství chrámové hory. Kupodivu jsem byla vybraná a tak mám knihu doma. 




Obálka je povedená, ale co mi u této knihy trochu vadí, že má slabé desky, což bych u knihy této velikosti - má skoro 500 stran - neočekávala. Už jsem jí začala číst a myslím, že to bude dobré čtení. Jsem ale na začátku a tak uvidíme, co z toho nakonec bude.



Páté evangelium

Na sklonku pontifikátu Jana Pavla II. se ve Vatikánu chystá mimořádná výstava, která má vrhnout zcela nové světlo na původ, a především pravost slavného Turínského plátna. Pár dní před zahájením výstavy je však v zahradách papežského paláce v Castel Gandolfo záhadně zavražděn autor výstavy Ugo Nogara. Jeho dva nejbližší spolupracovníci, bratři Andreauovi, jsou vtaženi do pátrání po okolnostech jeho smrti. Rozplétání okolností Nogarova objevu, který jej stál život, nás zavede do podzemní vatikánské knihovny nejstarších kodexů, kde je uchováván i rukopis Diatessaronu, tzv. Pátého evangelia, který obsahuje klíčové informace týkající se Turínského plátna. Tím však dramatický příběh, který si svou erudicí nezadá s romány Umberta Eca a napětím s thrillery Dana Browna, teprve začíná! 




8 komentářů:

  1. Taky se na ni chystam,ale jak pises docela me překvapilo,ze je to paperback. Moc to nechapu 😂
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba je to jen pro recenzenty a pak to bude mít tvrdé desky jako tomu je v poslední době u Omegy. Tam se s tím setkala už u dvou knih, které od nich mám na recenze. Tedy jednu už přečtenou a druhá na mě stále čeká.

      Vymazat
  2. Přejeme, ať se kniha příjemně a svižně čte. Děkujeme za označení a snad se uvidíme i u dalších výběrek nebo soutěží. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač. Bez vás bych tu knihu nezískala a tak označit vás, bylo to nejmenší. Nemám soupis všech blogerů, které sleduji, ale proč se o nich nezmiňovat aspoň takto? A dík za výhru v soutěži. Adresu už jsem Wish poslala.:)

      Vymazat
  3. Ať se knížka líbí! :) Taky mi vadí, když tlusté knihy nemají pevnou vazbu...přijde mi to škoda, protože se pak lehce zničí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se čte dobře. Někomu možná přijde hodně zbytečné to vysvětlování o církvi atd, ale zase to obohacuje vědomosti, o které bych se jinak jako nevěřící třeba nezajímala.

      Vymazat
  4. Gratuluji ke knize a přeju hezké čtení :-)

    OdpovědětVymazat