neděle 29. srpna 2021

Víno a čáry - Luanne G. Smithová

 

Víno a čáry

Smithová Luanne G.

Zaklít čarodějku se nevyplácí

Mladé čarodějce Eleně se po sedmi letech podařilo osvobodit z moci zlé kletby a vrátila se domů na vinici v údolí Chanceaux. Tam však zjistila, že za dobu její nepřítomnosti se spousta věcí změnila. Vinici převzal bývalý právník z velkého města, který odmítá staré ověřené metody i kouzla a snaží se řídit vědou a rozumem.

Podaří se Eleně odhalit, kdo stojí za jejím prokletím? Dokáže novému majiteli vinice, jak moc se mýlí a jak je pro něj důležitá? Ukáže se, kdo má na svědomí mrtvá zvířata, která už se nějakou dobu objevují po celém údolí?



Nejsem skalní fanoušek fantasy a tady to bylo hodně znát.
Na jednu stranu se mi kniha líbila moc. Život na vinicích a kolem mi byl blízké. Na druhou jsem ale trochu bojovala s magií.
Minimálně do půlky knihy jsem nevěděla, co si o knize myslet a jak to celé uchopit. Když se pak to vše začalo rozplétat, byla jsem i lehce na rozpacích.
Nakonec ve mě ale převažuje pocit, že to bylo fajn. Milovníci čarodějek budou jistě nadšeni.
https://www.cosmopolis.cz/vino-a-cary-11975/

Žádné komentáře:

Okomentovat